Počet záznamov: 1  

Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry v kontexte manažmentu podnikateľských rizík

  1. Názov Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry v kontexte manažmentu podnikateľských rizík
    Súbežný názovInterorganizational relationship on the industrial market in the context of entreprise risk management
    Autorské údajePeter Pajonk
    Autor Pajonk Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 167-181. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7
    PoznámkyVEGA 1/0282/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá riadenie rizík * riadenie zmien * risk management * metódy riadenia * obchod * marketing manažment * podnik výrobný
    AnotáciaProces manažmentu rizika a interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry. Vzťah zákazník – dodávateľ predstavuje nákupný a predajný kontakt alebo rôzne formy kooperácie. Manažment a riadenie rizík vo výrobnom podniku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00319-011, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.