Počet záznamov: 1  

Cultural specifics in advertising

  1. Názov Cultural specifics in advertising : bakalárska práca
    Autorské údajeSimona Rášová, školiteľ: Tatiana Hrivíková
    Autor Rášová Simona
    Ďalší autori Hrivíková Tatiana (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ
    Korporácia Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra interkultúrnej komunikácie
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 47 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra893492

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.