Počet záznamov: 1  

Signification pragmatique des slogans publicitaires

  1. Názov Signification pragmatique des slogans publicitaires : bakalárska práca
    Autorské údajeViktória Fejesová, školiteľ: Iveta Rizeková
    Autor Fejesová Viktória
    Ďalší autori Rizeková Iveta (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ
    Korporácia Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra románskych a slovanských jazykov
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra893454

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce691.6 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.