Počet záznamov: 1
Signification pragmatique des slogans publicitaires
Názov Signification pragmatique des slogans publicitaires : bakalárska práca Autorské údaje Viktória Fejesová, školiteľ: Iveta Rizeková Autor Fejesová Viktória Ďalší autori Rizeková Iveta (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ Korporácia Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra románskych a slovanských jazykov Vydavateľské údaje Bratislava, 2016. - 51 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 893454
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 691.6 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1