Počet záznamov: 1  

Strategie der Marke (Am Beispiel von Red Bull)

  1. Názov Strategie der Marke (Am Beispiel von Red Bull) : diplomová práca
    Autorské údajeAdam Tarana, školiteľ: Danuša Lišková
    Autor Tarana Adam
    Ďalší autori Lišková Danuša (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ
    Korporácia Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra jazykovedy a translatológie
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 80 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra893344
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.