Počet záznamov: 1  

Marketingový mix vybraného obchodu

  1. Názov Marketingový mix vybraného obchodu : diplomová práca
    Autorské údajeJán Cupák, školiteľ: Jozef Gajdoš
    Autor Cupák Ján
    Ďalší autori Gajdoš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2016. - 63 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra892611

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce577.9 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.