Počet záznamov: 1  

Uplatnenie elektronického marketingu vo vybranom podniku

  1. Názov Uplatnenie elektronického marketingu vo vybranom podniku : diplomová práca
    Autorské údajeMarianna Fečová, školiteľ: Jana Naščáková
    Autor Fečová Marianna
    Ďalší autori Naščáková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2016. - 67 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra892613

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha373.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.