Počet záznamov: 1  

Využívanie nástrojov marketingového mixu v podniku

  1. Názov Využívanie nástrojov marketingového mixu v podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeMarta Fedorková, školiteľ: Natália Jergová
    Autor Fedorková Marta
    Ďalší autori Jergová Natália (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2016. - 63 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra892533

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha251 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.