Počet záznamov: 1
Marketingové prostredie a jeho význam pre vybraný podnik
Názov Marketingové prostredie a jeho význam pre vybraný podnik : bakalárska práca Autorské údaje Daniel Ihnat, školiteľ: Natália Jergová Autor Ihnat Daniel Ďalší autori Jergová Natália (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2016. - 46 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 892542
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1