Počet záznamov: 1  

Online reklama a jej vplyv na spotrebiteľské správanie

  1. Názov Online reklama a jej vplyv na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca
    Autorské údajeVeronika Kriváková, školiteľ: Jana Dzuričková
    Autor Kriváková Veronika
    Ďalší autori Dzuričková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2016. - 38 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra892555

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.