Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia ako súčasť strategického riadiaceho procesu vybraného subjektu

  1. Názov Marketingová komunikácia ako súčasť strategického riadiaceho procesu vybraného subjektu : diplomová práca
    Autorské údajeVeronika Sokolová, školiteľ: Vanda Lieskovská
    Autor Sokolová Veronika
    Ďalší autori Lieskovská Vanda (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2016. - 73 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra892636

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha17.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha18.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha18.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha18.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha18.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce868.2 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.