Počet záznamov: 1  

Nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podniku a ich vplyv na predaj

  1. Názov Nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podniku a ich vplyv na predaj : diplomová práca
    Autorské údajeJuraj Štefanides, školiteľ: Katarína Grančičová
    Autor Štefanides Juraj
    Ďalší autori Grančičová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 88 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra893088

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.9 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.