Počet záznamov: 1  

Ekologický marketing ako nástroj diferenciácie podniku

  1. Názov Ekologický marketing ako nástroj diferenciácie podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeMária Myšľanová, školiteľ: Lukáš Zendulka
    Autor Myšľanová Mária
    Ďalší autori Zendulka Lukáš (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra893161

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce781.2 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.