Počet záznamov: 1  

Využívanie nových foriem v marketingovej komunikácii so striebornou generáciou

  1. Názov Využívanie nových foriem v marketingovej komunikácii so striebornou generáciou : bakalárska práca
    Autorské údajeMichaela Korčeková, školiteľ: Veronika Nekolová
    Autor Korčeková Michaela
    Ďalší autori Nekolová Veronika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 50 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra893148

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha247.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce708.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.