Počet záznamov: 1  

Purchasing strategies of low income households: A study of consumer behaviour specifics among low income segment

  1. Názov Purchasing strategies of low income households: A study of consumer behaviour specifics among low income segment
    Autorské údajeJanka Kopaničová, Dagmar Klepochová
    Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the changing business environment : proceedings of 16th international joint conference : may 27, 2016, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. S. 238-245. - Prague : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2016 / Černá Iveta ; Baláž Peter ; Bolotov Ilya ; Central and Eastern Europe in the changing business environment International joint conference. ISBN 978-80-245-2145-9. ISSN 2453-6113
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    PoznámkyVEGA 1/0224/15. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * spotreba domácností * správanie spotrebiteľa * príjmy * chudoba * nákup
    AnotáciaChudoba, meranie chudoby. Nízkopríjmové domácnosti na Slovensku. Nákupné špecifiká u nízkopríjmových domácností.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00320-012, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti214.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.