Počet záznamov: 1  

V komunikaci s klienty je ukrytý poklad. Tady je mapa

  1. Názov V komunikaci s klienty je ukrytý poklad. Tady je mapa
    Autorské údajeViktor Mulač
    Autor Mulač Viktor
    Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 23, č. 5 (2016), s. 44-45. - Praha : 4H production, 2016. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky * bankovníctvo * služby bankové * služby finančné * komunikácia elektronická * call centrum * informácie * reporting
    AnotáciaSémantická analýza komunikácie je nástroj pre celkom nové vnímanie potrieb klientov. Komplexná bigdátová analýza komunikácie s klientom zahŕňa celý cyklus e-mailovej alebo chatovej komunikácie alebo komunikácie na sociálnych sieťach, a to od akvizície dát z rozhovorov až po ich vyhodnotenie, reporting a integráciu riešení do systému banky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-5 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.