Počet záznamov: 1  

Neuromarketing

  1. Názov Neuromarketing : exploring the brain of the consumer
    Autorské údajeLeon Zurawicki
    Autor Zurawicki Leon
    Vydavateľské údajeHeidelberg : Springer , 2010. - 273 s.
    ISBN978-3-540-77828-8
    DOI 10.1007/978-3-540-77829-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * pamäť optická * emócie * správanie spotrebiteľa * motivácia * spotrebitelia * osobnosť * rozhodovanie * kontrola * výskum
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra890491, 921419

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    890491FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    921419OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.