Počet záznamov: 1
Digital Neuromarketing
Názov Digital Neuromarketing : The Psychology of Persuasion in the Digital Age Autorské údaje Sam Page Autor Page Sam Vydavateľské údaje [S.l.] : [NeuroTriggers] , [2015]. - 234 s. ISBN 978-0-9943902-2-6 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * neuroveda * marketing elektronický * psychológia predaja * psychológia reklamy * dizajn * stránky webové * inzercia * médiá sociálne Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 890524, 921306
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 890524 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne 921306 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1