Počet záznamov: 1  

Digital Neuromarketing

  1. Názov Digital Neuromarketing : The Psychology of Persuasion in the Digital Age
    Autorské údajeSam Page
    Autor Page Sam
    Vydavateľské údaje[S.l.] : [NeuroTriggers] , [2015]. - 234 s.
    ISBN978-0-9943902-2-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * neuroveda * marketing elektronický * psychológia predaja * psychológia reklamy * dizajn * stránky webové * inzercia * médiá sociálne
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra890524, 921306

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    890524FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    921306OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.