Počet záznamov: 1  

Introduction to neuromarketing & consumer neuroscience

  1. Názov Introduction to neuromarketing & consumer neuroscience
    Autorské údajeThomas Zoëga Ramsøy
    Autor Ramsøy Thomas Zoëga
    Vydavateľské údajeRørvig : Neurons Inc , 2015. - viii, 191 s.
    ISBN978-87-997602-0-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaDánsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * neuroveda * zákazníci * vedomie * emócie * psychológia predaja * psychológia reklamy
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra890525, 921307

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    890525FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    921307OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.