Počet záznamov: 1  

Transformation of Retailing in Post-communist Slovakia in the Context of Globalization

  1. Názov Transformation of Retailing in Post-communist Slovakia in the Context of Globalization
    Preklad názvuTransformácia maloobchodu na postkomunistickom Slovensku v kontexte globalizácie
    Autorské údajeFrantišek Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita, Tomáš Siviček
    Autor Križan František
    Spoluautori Bilková Kristína
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Siviček Tomáš
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 19, č. 1 (2016), s. 148-164. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2016. ISSN 1212-3609
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing územia * maloobchod * stratégia marketingová * výskum marketingový * ekonomika priestorová
    AnotáciaMaloobchod, ako forma výmeny, sprostredkujúca pohyb tovaru medzi výrobcom a predajcom v oblasti konečnej spotreby. Transformačné procesy v maloobchode na Slovensku v porovnaní s vyspelými krajinami za posledných 25 rokov, ktoré majú tak hospodársky, ako aj priestorový charakter.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00324-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.