Počet záznamov: 1
Kam ide slovenská reklama
Názov Kam ide slovenská reklama Autorské údaje Patrik Garaj Autor Garaj Patrik Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 26, č. 25 (23. júna 2016), s. 10-13. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá reklama * propagácia * médiá * kreativita * agentúry Anotácia Podmienka existencie na trhu - dokázať na seba zaujímavo upozorniť. Ocenenie Zlatý klinec za najlepšie reklamné riešenia. Dôležitosť nápadu a rýchlej reakcie. Televízna obrazovka naďalej silným médiom. Pomáhať meniť svet a venovať sa spoločenským problémom. Ako využiť nadávky na internete na dobrý cieľ. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 21-30 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1