Počet záznamov: 1  

Kam ide slovenská reklama

  1. Názov Kam ide slovenská reklama
    Autorské údajePatrik Garaj
    Autor Garaj Patrik
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 26, č. 25 (23. júna 2016), s. 10-13. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá reklama * propagácia * médiá * kreativita * agentúry
    AnotáciaPodmienka existencie na trhu - dokázať na seba zaujímavo upozorniť. Ocenenie Zlatý klinec za najlepšie reklamné riešenia. Dôležitosť nápadu a rýchlej reakcie. Televízna obrazovka naďalej silným médiom. Pomáhať meniť svet a venovať sa spoločenským problémom. Ako využiť nadávky na internete na dobrý cieľ.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 21-30 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.