Počet záznamov: 1  

Purchasing behaviour of Czech single and its consequences on marketing communication effectiveness

  1. Názov Purchasing behaviour of Czech single and its consequences on marketing communication effectiveness
    Preklad názvuNákupné správanie českých singels a jeho dopady na efektivity marketingovej komunikácie
    Autorské údajeMartin Klepek, Kateřina Matušínská
    Autor Klepek Martin
    Spoluautori Matušínská Kateřina
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 16, č. 1 (2016), s. 57-69. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2016. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * komunikácia marketingová * mix komunikačný * marketing mix
    AnotáciaCharakter a význam trhovej segmentácie. Vybrané externé marketingové stimuly nákupného správania. Dotazníkový prieskum medzi singles v ČR o najvplyvnejších reklamných médiách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF452.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.