Počet záznamov: 1  

From customer orientation to social CRM. New insights from Central Europe

  1. Názov From customer orientation to social CRM. New insights from Central Europe
    Preklad názvuOd zákaznícky ku sociálne orientovanému CRM
    Autorské údajePavel Bachmann, Kateřina Kantorová
    Autor Bachmann Pavel
    Spoluautori Kantorová Kateřina
    Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 36 (2016), s. 29-41. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2016. ISSN 1804-8048
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * politika sociálna podniková * médiá sociálne * know-how * Česko
    AnotáciaVirtualizácia sociálnych vzťahov a zmena v manažmente vzťahov so zákazníkmi (CRM). SCRM - sociálny manažment vzťahov so zákazníkom. Využitie sociálnych médií v CRM systémoch. Spôsoby prístupu podnikov k online komunitám a úschovy dát o zákazníkovi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 36

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.