Počet záznamov: 1
Marketing communication effects on the specific segment of Czech singels
Názov Marketing communication effects on the specific segment of Czech singels Preklad názvu Efekty marketingovej komunikácie na špecifický segment českých singles Autorské údaje Martin Klepek, Kateřina Matušínská Autor Klepek Martin Spoluautori Matušínská Kateřina Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 36 (2016), s. 141-151. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2016. ISSN 1804-8048 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * mix komunikačný * analýza faktorová * komunikácia marketingová * segmentácia trhu Anotácia Integrovaná marketingová komunikácia v podniku. Exploračná a deskriptívna analýza skupiny obyvateľstva - českých single. Analýza softvérom SPSS. Vyhodnotenie sily vplyvu faktorov na spotrebné správanie singles. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 36
článok
Počet záznamov: 1