Počet záznamov: 1  

Marketing communication effects on the specific segment of Czech singels

  1. Názov Marketing communication effects on the specific segment of Czech singels
    Preklad názvuEfekty marketingovej komunikácie na špecifický segment českých singles
    Autorské údajeMartin Klepek, Kateřina Matušínská
    Autor Klepek Martin
    Spoluautori Matušínská Kateřina
    Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 36 (2016), s. 141-151. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2016. ISSN 1804-8048
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá správanie spotrebiteľa * mix komunikačný * analýza faktorová * komunikácia marketingová * segmentácia trhu
    AnotáciaIntegrovaná marketingová komunikácia v podniku. Exploračná a deskriptívna analýza skupiny obyvateľstva - českých single. Analýza softvérom SPSS. Vyhodnotenie sily vplyvu faktorov na spotrebné správanie singles.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 36

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.