Počet záznamov: 1  

Preverovanie spokojnosti klientov prostredníctvom sťažností

  1. Názov Preverovanie spokojnosti klientov prostredníctvom sťažností
    Súbežný názovMeasurement of customer satisfaction by surveying the complaints
    Autorské údajeAnton Korauš
    Autor Korauš Antonín
    Zdrojový dokumentManažérstvo životného prostredia 2012 : zborník príspevkov z 12. konferencie so zahraničnou účasťou : Bratislava, 19.-20. november 2012. S. 248-250. - Žilina : Strix, 2012 ; Manažérstvo životného prostredia 2012 Konferencia so zahraničnou účasťou. ISBN 978-80-89281-85-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátČLÁNKY
    Archív EPCE12 01959-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.