Počet záznamov: 1
Najnovšie trendy a vývoj prvkov interaktívnej marketingovej komunikácie firiem - pozitíva, negatíva a perspektívy v kontexte meniaceho sa medzinárodného podnikateľského prostredia
Názov Najnovšie trendy a vývoj prvkov interaktívnej marketingovej komunikácie firiem - pozitíva, negatíva a perspektívy v kontexte meniaceho sa medzinárodného podnikateľského prostredia : dizertačná práca Autorské údaje Lucia Vanková, školiteľ: Otília Zorkóciová Autor Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2016. - 178 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * prostredie podnikateľské * podnikanie * stratégia marketingová * stratégia podniková Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 891173 Dostupnosť Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 891173 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1