Počet záznamov: 1  

Najnovšie trendy a vývoj prvkov interaktívnej marketingovej komunikácie firiem - pozitíva, negatíva a perspektívy v kontexte meniaceho sa medzinárodného podnikateľského prostredia

  1. Názov Najnovšie trendy a vývoj prvkov interaktívnej marketingovej komunikácie firiem - pozitíva, negatíva a perspektívy v kontexte meniaceho sa medzinárodného podnikateľského prostredia : dizertačná práca
    Autorské údajeLucia Vanková, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 178 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * prostredie podnikateľské * podnikanie * stratégia marketingová * stratégia podniková
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra891173
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    891173SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.