Počet záznamov: 1
Značky sídlia v mysliach klientov
Názov Značky sídlia v mysliach klientov Autorské údaje Michal Matloň Autor Matloň Michal Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 26, č. 26 (30. júna 2016). - Bratislava : News and Media Holding, 2016 Trend špeciál: TOP 200. Č. Jún (2016), s. 28-29. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá značky * značky výrobkov * marketing * komunikácia marketingová * firmy Anotácia Tri piliere: produkt, cena a komunikácia značky. Dôležitosť emócií pri stretnutí s brandom. Sedem krokov k úspešnému brandu. Značková stratégia a jej komunikácia zamestnancom. Dôraz na kontaktné body. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 21-30 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1