Počet záznamov: 1  

Značky sídlia v mysliach klientov

  1. Názov Značky sídlia v mysliach klientov
    Autorské údajeMichal Matloň
    Autor Matloň Michal
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 26, č. 26 (30. júna 2016). - Bratislava : News and Media Holding, 2016
    Trend špeciál: TOP 200. Č. Jún (2016), s. 28-29. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá značky * značky výrobkov * marketing * komunikácia marketingová * firmy
    AnotáciaTri piliere: produkt, cena a komunikácia značky. Dôležitosť emócií pri stretnutí s brandom. Sedem krokov k úspešnému brandu. Značková stratégia a jej komunikácia zamestnancom. Dôraz na kontaktné body.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 21-30 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.