Počet záznamov: 1
Approaches in the area of marketing performance assessment
Názov Approaches in the area of marketing performance assessment Súbežný názov Prístupy v oblasti hodnotenia marketingovej výkonnosti Autorské údaje Katarína Grančičová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 263-270 CD ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * skupiny cieľové * segmentácia trhu * riadenie vzťahov s dodávateľmi * riadenie vzťahov so zákazníkmi * meranie výkonnosti Anotácia Prístupy a možnosti v oblasti hodnotenia výkonnosti marketingu v súčasnej teórii a podnikovej praxi. Riadenie výkonnosti, význam a problémy merania marketingovej výkonnosti. Marketingové merné ukazovatele a ich systematické preskúmanie z hľadiska nových požiadaviek. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00576-016, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 632.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1