Počet záznamov: 1  

Current problems of the corporate sector aimed at evaluation indicators marketing

  1. Názov Current problems of the corporate sector aimed at evaluation indicators marketing
    Súbežný názovAktuálne problémy podnikovej sféry zamerané na hodnotiace ukazovatele marketingu
    Autorské údajeDana Hrušovská
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 347-352 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
    PoznámkyVEGA 1/0546/15 (100%)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * segmentácia trhu * skupiny cieľové * marketing mix * hodnota * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaZákladné princípy úspešnosti podnikov, marketingové stratégie, komunikácia a služby danému marketingovému segmentu. Tvorba a udržanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi pomocou maximalizácie hodnôt stálych zákazníkov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00576-021, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF751.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.