Počet záznamov: 1  

Marketing v kultúre a umení

  1. Názov Marketing v kultúre a umení
    Autorské údajeJana Naščáková
    Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : 1.7.2016, Košice, Slovensko. S. 26-27 CD-ROM. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016 / Gontkovičová Barbora ; Riešené projekty - vedecké problémy Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4251-7
    PoznámkyAbstrakt. - VEGA 1/0330/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá umenie * kultúra * spotrebitelia * marketing * stratégia marketingová
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00534-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.