Počet záznamov: 1
Neuromarketing ethic standards
Názov Neuromarketing ethic standards Súbežný názov Etické štandardy neuromarketingu Autorské údaje Štefan Majtán, Róbert Šlosár Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 684-688 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15 (100%) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * výskum marketingový * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * ochrana spotrebiteľa * psychológia predaja * normy etické Anotácia Etické aspekty neuromarketingových postupov a praktiky kľúčových oblastí, ktorými sú ochrana respondentov, reprezentácia neuromarketingu verejnosti a poskytovanie preukázateľných dát záujemcom o výsledky neuromarketingového výskumu. Prehľad troch verejných oblastí, kde môže byť neuromarketing prínosným artiklom. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00576-041, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 624.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1