Počet záznamov: 1  

Neuromarketing ethic standards

  1. Názov Neuromarketing ethic standards
    Súbežný názovEtické štandardy neuromarketingu
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Róbert Šlosár
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 684-688 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6
    PoznámkyVEGA 1/0546/15 (100%)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * výskum marketingový * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * ochrana spotrebiteľa * psychológia predaja * normy etické
    AnotáciaEtické aspekty neuromarketingových postupov a praktiky kľúčových oblastí, ktorými sú ochrana respondentov, reprezentácia neuromarketingu verejnosti a poskytovanie preukázateľných dát záujemcom o výsledky neuromarketingového výskumu. Prehľad troch verejných oblastí, kde môže byť neuromarketing prínosným artiklom.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00576-041, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti624.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.