Počet záznamov: 1  

Budúcnosť médií: menej o mase, viac o vzťahoch

  1. Názov Budúcnosť médií: menej o mase, viac o vzťahoch
    Autorské údajePatrik Garaj
    Autor Garaj Patrik
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 26, č. 33 (18. augusta 2016), s. 30-31. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Heslá médiá * tlač * služby elektronické * internet * siete sociálne * zákazníci * novinárstvo * knihy
    AnotáciaAk chcú médiá v novej dobe prežiť, musia sa podľa J. Jarvisa, amerického novinára a mediálneho analytika, od základov zmeniť. Digitálne služby ako Google a Facebook dokážu používateľa obsluhovať s ohľadom na jeho skutočné potreby. Masový podnikateľský model skončil. Kľúčové je mať jasno v tom, kto je publikum a čo potrebuje. J. Jarvis vo svojej knihe nerieši len nové definície a modely novinárskej praxe, ale aj možnosti prežitia médií ako podnikateľských subjektov v nových podmienkach.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 31-40 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.