Počet záznamov: 1  

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu

  1. Názov Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom ruchu
    Autorské údajeVanda Maráková, Ivana Šimočková, recenzenti: Anna Križanová, Jaroslav Ďaďo
    Autor Maráková Vanda
    Spoluautori Šimočková Ivana
    Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta
    Vydavateľské údajeBanská Bystrica : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici , 2015. - 209 s.
    Edícia Studia oeconomica , 51
    ISBN978-80-557-1066-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * komunikácia marketingová * integrácia * stratégia marketingová * mix komunikačný * imidž * štát * výskum * agentúry * prieskum * trh * Slovensko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra890599, 891336

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    890599SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    891336SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.