Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské správanie a jeho vplyv na cenotvorbu podniku

  1. Názov Spotrebiteľské správanie a jeho vplyv na cenotvorbu podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeIvan Džula, školiteľ: Bohuslava Mihalčová
    Autor Džula Ivan
    Ďalší autori Mihalčová Bohuslava (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2016. - 52 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra892530

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.