Počet záznamov: 1  

Zmeny medzinárodnej marketingovej komunikačnej stratégie vybranej spoločnosti (s aplikáciou na spoločnosť UPC Brandland Slovakia)

  1. Názov Zmeny medzinárodnej marketingovej komunikačnej stratégie vybranej spoločnosti (s aplikáciou na spoločnosť UPC Brandland Slovakia) : diplomová práca
    Autorské údajeMária Bronďošová, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Bronďošová Mária
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 86 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra891526

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha2.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.