- Online marketing: vytvárajte lákavé Call-to-Action!
Počet záznamov: 1  

Online marketing: vytvárajte lákavé Call-to-Action!

  1. Názov Online marketing: vytvárajte lákavé Call-to-Action! . 5
    Autorské údajeMartina Drahošová, Peter Balco
    Autor Drahošová Martina
    Spoluautori Balco Peter
    Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 8, č. 6-7 (2016), s. 68-70. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * marketing mix * stránky webové * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaPokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Call-to-Action (výzva k akcii) je spolu s formulármi a vstupnými stránkami nástrojom, ktorý sa využíva v druhom kroku Inbound metodológie. V tomto kroku premieňate návštevníkov vašej webovej stránky alebo blogového príspevku na leadov, teda potenciálnych zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.