Počet záznamov: 1
Online marketing: vytvárajte lákavé Call-to-Action!
Názov Online marketing: vytvárajte lákavé Call-to-Action! . 5 Autorské údaje Martina Drahošová, Peter Balco Autor Drahošová Martina Spoluautori Balco Peter Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 8, č. 6-7 (2016), s. 68-70. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * marketing mix * stránky webové * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Pokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Call-to-Action (výzva k akcii) je spolu s formulármi a vstupnými stránkami nástrojom, ktorý sa využíva v druhom kroku Inbound metodológie. V tomto kroku premieňate návštevníkov vašej webovej stránky alebo blogového príspevku na leadov, teda potenciálnych zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-12
článok
Počet záznamov: 1