Počet záznamov: 1  

Measuring consumer acculturation – discussion on a prospective approach

  1. Názov Measuring consumer acculturation – discussion on a prospective approach
    Preklad názvuMeranie spotrebiteľskej akulturácie - diskusia o potenciálnom prístupe
    Autorské údajeNitin Gupta
    Autor Gupta Nitin
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 2 (2016), s. 33-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá globalizácia * zvyklosti kultúrne * zvyklosti obchodné * meranie * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaPopis, ako globalizácia prináša kultúrne zmeny medzi spotrebiteľmi a prečo tento jav možno študovať pod záštitou spotrebiteľskej akulturácie. Vysvetlenie pojmov globalizácia a špecifických faktorov vyvolávajúcich zmeny v konzumnej kultúre. Kultúra a spôsob ako jej komponenty tvoria základňu pre spotrebiteľskú akulturáciu. Prezentácia dvoch komplexných prístupov merania spotrebiteľskej akulturácie - prístup Acculturation to Global Consumer Culture (AGCC) a prístup Acculturation of Consumer Culture (ACC).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.