Počet záznamov: 1
Measuring consumer acculturation – discussion on a prospective approach
Názov Measuring consumer acculturation – discussion on a prospective approach Preklad názvu Meranie spotrebiteľskej akulturácie - diskusia o potenciálnom prístupe Autorské údaje Nitin Gupta Autor Gupta Nitin Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 2 (2016), s. 33-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá globalizácia * zvyklosti kultúrne * zvyklosti obchodné * meranie * správanie spotrebiteľa Anotácia Popis, ako globalizácia prináša kultúrne zmeny medzi spotrebiteľmi a prečo tento jav možno študovať pod záštitou spotrebiteľskej akulturácie. Vysvetlenie pojmov globalizácia a špecifických faktorov vyvolávajúcich zmeny v konzumnej kultúre. Kultúra a spôsob ako jej komponenty tvoria základňu pre spotrebiteľskú akulturáciu. Prezentácia dvoch komplexných prístupov merania spotrebiteľskej akulturácie - prístup Acculturation to Global Consumer Culture (AGCC) a prístup Acculturation of Consumer Culture (ACC). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-4
článok
Počet záznamov: 1