Počet záznamov: 1
Perception of offensive advertising: Cross-cultural peculiarities
Názov Perception of offensive advertising: Cross-cultural peculiarities Preklad názvu Vnímanie útočnej reklamy: interkultúrne osobitosti Autorské údaje Anastasii Klimin, Dmitrii Tikhonov Autor Klimin Anastasii Spoluautori Tikhonov Dmitrii Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 2 (2016), s. 42-50. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * médiá * inzercia * analýza komparatívna * propagácia * kultúra Anotácia V súčasnej dobe zmätok v reklamách týkajúci sa takmer všetkých médií núti inzerentov, aby využívali útočné a provokatívne prvky. Avšak rôzne techniky využívané v tomto druhu reklamy, rovnako ako účinky týchto reklám, neboli dostatočne skúmané, a to najmä pri adaptácii reklamy na svetovom trhu. Vnímanie útočnej reklamy sa líši na základe rôznych parametrov: pohlavie, vek, spoločenské triedy, náboženstvo, atď. Dôležitú úlohu vo vnímaní predstavujú hlavne národné a kultúrne tradície a rysy. Komparatívna analýza vnímania útočných reklám u mladých ľudí rôznych národností: ich postoj voči reklame, technikám a značkám. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-4
článok
Počet záznamov: 1