Počet záznamov: 1  

Marketingový mix medzinárodne činného podniku z pohľadu prepravky a logistiky (export do USA a Číny)

  1. Názov Marketingový mix medzinárodne činného podniku z pohľadu prepravky a logistiky (export do USA a Číny)
    Preklad názvuMarketing mix of internationally active company in terms of transport and logistics (export to the USA and China)
    Autorské údajeLucia Khúlová
    Autor Khúlová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 5, č. 1 (2016), s. 87-97. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2016. ISSN 1338-6581
    Výstup z projektu VEGA 1/0391/13 Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku)
    PoznámkyVEGA 1/0391/13
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá USA * Čína * podnik medzinárodný * preprava * logistika * vývoz * distribúcia * marketing mix
    AnotáciaUSA a Čína predstavujú kľúčových hráčov vo svetovom obchode, preto sú významným potenciálom pre vstup na trh. Identifikovanie jednotlivých politík marketingového mixu (produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej) s cieľom zdôrazniť význam prepravy a logistiky ako efektívneho spôsobu prenikania na zahraničné trhy na príklade exportu do USA a Číny. Porovnanie logistických výkonov týchto dvoch krajín a zhodnotenie príležitosti a rizík spätých s exportom na daný trh.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00629-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.