Počet záznamov: 1  

Category management ako účinný nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi

  1. Názov Category management ako účinný nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi
    Preklad názvuCategory management as a effective instrument of relationship management
    Autorské údajeEva Poliačiková
    Autor Poliačiková Eva
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 5, č. 1 (2016), s. 121-129. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2016. ISSN 1338-6581
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * manažment sortimentný * správanie spotrebiteľa * produkty * nástroje riadenia
    AnotáciaV rámci riadenia vzťahov so zákazníkom využívajú firmy rôzne druhy nástrojov Key Account Management – Manažmentu kľúčových zákazníkov. Jedným z nich je Category management. Kategóriou rozumieme vybraný typ produktu alebo celej produktovej skupiny, ktorá sa vyznačuje spoločnými znakmi a tiež cieľovými skupinami. Stávajú sa strategickými jednotkami. Podstata tohto nástroja, proces tvorby a hodnotenia kategórií, ich stratégie, taktiky a realizácia. Uplatňovanie tohto nástroja pri riadení vzťahov so zákazníkom vychádza zo spotrebiteľského správania zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.