Počet záznamov: 1  

Neuromarketing

  1. Názov Neuromarketing : úvod do problematiky. II.časť
    Preklad názvuNeuromarketing
    Autorské údajeMagdalena Samuhelová, Lucia Šimková
    Autor Samuhelová Magdalena
    Spoluautori Šimková Lucia
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 1 (2016), s. 2-21. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * neuromarketing * biológia * stratégia marketingová * terminológia * psychológia predaja
    AnotáciaPodstata a význam neuromarketingu. Pojem neuroveda. Neuromarketing vo svete. Neuromarketing na Slovensku. Príklady využitia neuromarketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.