Počet záznamov: 1  

[Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami]

  1. Názov [Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami]
    Autorské údajePeter Štrachoň
    Autor Štrachoň Peter
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 1 (2016), s. 60-61. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944
    Recenz.dok. Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami / Peter Štetka, Štefan Majtán, recenzenti: Miroslava Szarková, Peter Štarchoň. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá zvyklosti kultúrne * recenzie * spotrebitelia
    AnotáciaRecenzia na vedeckú monografiu, ktorá sa orientuje na interkultúrne aspekty správania zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.