Počet záznamov: 1
[Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami]
Názov [Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami] Autorské údaje Peter Štrachoň Autor Štrachoň Peter Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 1 (2016), s. 60-61. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944 Recenz.dok. Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami / Peter Štetka, Štefan Majtán, recenzenti: Miroslava Szarková, Peter Štarchoň. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá zvyklosti kultúrne * recenzie * spotrebitelia Anotácia Recenzia na vedeckú monografiu, ktorá sa orientuje na interkultúrne aspekty správania zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-4
článok
Počet záznamov: 1