Počet záznamov: 1  

Social selling

  1. Názov Social selling : techniques to influence buyers and changemakers
    Autorské údajeTim Hughes, Matt Reynolds
    Autor Hughes Tim
    Spoluautori Reynolds Matt
    Vydavateľské údajeLondon : Kogan Page , 2016. - 194 s.
    ISBN978-0-7494-7801-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá predaj * predajcovia * siete sociálne * médiá sociálne * technológie komunikačné * organizácia * digitalizácia * stratégia podniková * zákazníci * kúpa * informácie obchodno-ekonomické * poradenstvo
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra891284

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    891284SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.