Počet záznamov: 1  

Hranica je čím ďalej, tým menej zreteľná

  1. Názov Hranica je čím ďalej, tým menej zreteľná
    Autorské údajeRichard Kris
    Autor Kris Richard
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 30 (7-8) (2016), s. 24-25. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * zákazníci * spotreba * ceny * konkurencia * kampane reklamné * Nemecko
    AnotáciaNemecký maloobchod mení svoj štýl. Supermarkety sa viac orientujú na bio a miestne výrobky a ponúkajú príjemnejšie prostredie. Ceny pritom stále držia nízko, aby prilákali zákazníkov. Hranica medzi klasickými a diskontnými predajňami je čím ďalej, tým menej zreteľná.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 30

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.