Počet záznamov: 1  

Mobilní technologie jako budoucnost on-line marketingu

  1. Názov Mobilní technologie jako budoucnost on-line marketingu
    Autorské údajeJiří Mařík
    Autor Mařík Jiří
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 2-3 (2016), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá technológie nové * marketing
    AnotáciaFenoménom poslednej doby sa stávajú inteligentné (šikovné) zariadenia, tzv. smart devices. Bežne dnes používame smart wearables, čo je pojem vyjadrujúci technológie, ktoré nosíme vo forme doplnkov na tele (napr. inteligentné hodinky, odevy, obuv) alebo smart household technológie (inteligentné chladničky, televízie...). Článok dáva odpoveď na to, prečo práve mobilné technológie udávajú trend digitálnemu marketingu, prečo sa marketéri majú mobilnými technológiami vážne zaoberať.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.